Onze donateurs

De bijdragen van onze donateurs zijn en blijven essentieel om ons werk te kunnen doen. Ruim 43 duizend mensen steunen ons met hun jaarlijkse bijdrage. Daarnaast geven velen van hen ook nog eens gul als er voor een specifiek project of een actie een extra bijdrage wordt gevraagd. Zo maakten onze donateurs ook in 2015 het verschil!

43.382 donateurs!

In december werd bekend dat ons donateursaantal in 2015 van 42.684 naar 43.382 is gestegen.  Hiermee neemt GLK onder de provinciale landschappen de tweede positie in. Samen staan de landschappen vierde in de top honderd van ‘groene organisaties’ in Nederland. Als zelfstandige organisatie bezet GLK op deze lijst de (virtuele) dertiende plaats.

Jaarlijkse donateursexcursie

De jaarlijkse donateursexcursie, dit keer naar landgoed Klarenbeek en de Loenermark, verliep erg succesvol. In totaal namen 550 donateurs deel aan de excursie, verdeeld over drie dagen. De donateursvergadering in het najaar startte in Burgers’ Zoo in Arnhem. Daarna ging de reis naar kasteel Hernen, naar aanleiding van ’75 jaar Kasteelen’. Meer dan 500 donateurs beleefden deze dag met ons mee.

Onze donateurs aan het woord